آيلين قلي بيگلوآيلين قلي بيگلو، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

آیلین عسلی

وداع سخت با می می

1391/1/14 15:55
نویسنده : مامان آیلین
931 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

                                                به نام خدا

اول سال نو رو به همه مادرها و قرزندان گلشون تبریک می گم و برای همه انسانها آرزوی روح و جسم سالم دارم . عیدتون مبارک

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دقیقا یک ماه هست که از شرکتی که هفت سال کار می کردم به جای دیگری رفتم که البته از نظر مسیر خیلی برام خوب شده ولی به دلیل این تغییرات نتونستم بنویسم البته در وب لاگ .

niniweblog.com

بعد از گرفتن از پوشک آیلین که البته الان هم دست و پا شکسته با هاش درگیرم جدا کردن آیلین از شیر برام سخت ترین کار ممکن بود و این سختی به دلیل وابستگی خیلی زیاد آیلین به خوردن می می بود و بعد از چند ماه مطالعه در اینترنت و خوندن تجربه های مختلف در بیست و دو ماهگی آیلین عزیزم رو داغ دار می میش کردم با ماده ای به اسم صبر زرد که هم تلخ بود و هم بوی بدی داشت که در روز جمعه ٢٦/١١/٩٠ ساعت ٦ بعد از ظهر وقتی آیلین می می خورد خیلی بدش اومد و بالا آورد و بعد از اون هر بار که بهش می گفتم بیا می می بخور می گفت نه می می تلخ شده خراب شده .

شب اول خیلی سخت بود تا صبح چند بار بیدار شد ولی کاملا یادش بود که برای می می چه اتفاقی افتاده و این خیلی خوب بود  من هم با قصه گفتن و شعر گفت سعی می کردم حواسش و پرت کنم تا خوابش ببره و در دو شب بعد یک بار نزدیک صبح بیدار شد و بعد از اون دیگه شب ها بیدار نشد ولی در روز بعضی وقتها حوس می کرد ولی سریع پشیمون می شد البته بهونه گیری های اون هم چنان ادامه داره و زود عصبانی می شه و قاطی می کنه البته فصل خیلی خوبی برای این کار هست چون هر روز یا مهمونی می ریم یا مهمون میاد و یه جورایی سرگرم می شه و کمتر فکرش پی می می میره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
23 اردیبهشت 91 0:46
سلام
تولدت مبارک
امیدوارم سالهای طولانی در زیر سایه خانواده ات با سلامتی و خوشی زندگی خوبی داشته باشی با آرزوی موفقیت و خوشبختی برایت


ماماناي گل روزتان مبارك و اميدوارم هميشه پرتوان و سالم بالاي سر خانواده باشيد
عمه آتنا
23 اردیبهشت 91 7:36
تولد مبارک آیلین عسلی


ماماناي گل روزتان مبارك و اميدوارم هميشه پرتوان و سالم بالاي سر خانواده باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلین عسلی می باشد