آيلين قلي بيگلوآيلين قلي بيگلو، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

آیلین عسلی

نفسم میلادت مبارک

1392/2/30 12:13
نویسنده : مامان آیلین
700 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آیلین عزیزم تو ضربان قلب منی و با ورود به چهارمین بهار زندگی روحی دوباره به وجود ما دمیدی ، در تمام زندگی سلامتی و عاقبت بخیری برایت از خدا تمنا دارم .

 

مامانی برات یه تولد کوچولو با حضور خاله ها و زن دایی ها و عمه ها و مادرجونی ها گرفتم و کیک تولدت رو با تمام سختی و کمی فرصتم ولی با عشق و لحظه لحظه آرزوی خوشحالی و لبخند برات درست کردم ، دلم می خواست تمام کارها رو خودم انجام بدم تا ذره ای از عشقم رو بهت نشون بدم ، مامانی چند روز از وقتی که ساعت 5 از سر کار میرسیدم مشغول بودم تا ساعت 12 شب و خدا رو شکر که تونستم تو رو خوشحال کنم .

 

زندگی من می بوسمت  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

موژان
19 شهریور 92 20:09
وااااااای مثل من اردیبهشتیه آیلین! بانوی خوشگل اردیبهشتی عسیسم تولدش مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلین عسلی می باشد