آيلين قلي بيگلوآيلين قلي بيگلو، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آیلین عسلی

آيلين عسلي و شير خوردن هاي عجيب در نوزادي

1389/11/11 15:03
نویسنده : مامان آیلین
465 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خلق زيبايي

بعد از خوب شدن كامل زردي خيلي آروم شده بودم و ديگه اون فكرو خيال ها تموم شد آيلين خيلي خوب سينه مي گرفت و اصلا منو از اين بابت اذيت نكرد چون درباره ترك هاي بد سينه خيلي شنيده بودم ولي در عوض آيلين عاشق شير خوردن بود و هم خوب ميك مي زد و هم اينك گاهي تا ۲ ساعت بطور مدام سينه در دهنش بود و شير مي خورد البته بين شير خوردن اصطراحت هم مي كرد ولي تا مي خواستم سينه رو از دهنش در بيارم سفت نگه مي داشت و نمي ذاشت

و به همين دليل شب دل درد مي گرفت و مجبور مي شدم بهش گريپ ميكسچر بدم البته در كل شب ها اذيت نداشت بچم هر دو ساعت بيدار مي شد شير مي خورد و خيلي آروم مي خوابيد

خلاصه تا دو ماه وضع به همين منوال بود و مامان جون آيلين هم نگران من كه دخت كمر درد مي گيري انقدر يك سره شير نده من هم كه نديد بديد شير دادن زير بار نمي رفتم و آيلين تا اشاره مي كرد بهش شير مي دادم و اصلا اجازه نمي دادم كه گريه كنه انقدر كه آقاجون آيلين مي گفت ما اصلا صداي آيلين و نشنيديم

و اين باعث شد مني كه اصلا به فكر پستونك نبودم حتي تو سيسموني هم نگرفته بودم پسونك خريدم و آيلين هم خيلي خوب خورد اين طوري حس ميك زدنش ارضا مي شد و عادت كرده بود كه حتما ميك بزنه و بخوابه .

ادامه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلین عسلی می باشد