آيلين قلي بيگلوآيلين قلي بيگلو، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آیلین عسلی

آيلين عسلي وپايان مرخصي شش ماهه مامان زهرا

1389/11/12 12:03
نویسنده : مامان آیلین
439 بازدید
اشتراک گذاری

  به نام خالق زيبايي

بله به همين زودي و واقعا چشم برهم زدني شش ماه شب و روز ثانيه به ثانيه با عزيز دلم گذراندن در حالي به اتمام رسيدن بود و من مونده بودم با يك عالمه نگراني و اظطراب .

از طرفي شغل خوبي داشتم ، از همكاران و محيط كاري راضي بودم براي رسيدن به اينجا تلاش كرده بودم و از طرفي تحمل دوري چند ساعته از آيلين واقعا اذيتم مي كرد و وقتي بهش فكر مي كردم اشكهام گوله گوله مي ريخت به قول بابا صادق انگار چاقو زير گلوش گذاشتن و يا مجبور كه بره سر كار چون همسرم تمام اختيار اين كار رو به خودم واگذار كرده بود و اين كار منو سنگين تر كرده بود

منزل ما از وقتي كه آيلين خانم رو مثل يه ماهي كوچولو تو شكمم حمل مي كردم به طبقه اول خانه پدر شوهرم انتقال پيدا كرد . من دو تا گزينه داشتم مادرم و مادر شوهرم

اگر منزل مادرم مي موند بايد صبح قبل از سر كار مي بردمش و بعد از سر كار هم مي رفتم مي آوردم كه هم براي من مشكل بود و هم براي طفلي بچم پس مي موند گزينه دوم مادر همسرم كه زن دايي بنده نيز هست فوق العاده زن خوب خانم و مهربوني كه در حق من مادري كرد و با كمال ميل نگه داري ۶ - ۷ ساعته آيلين شش ماهه را قبول كردند اين كار خيلي كار سختي چون هم مسئوليت سنگيني و هم تمام وقت بنده خدا رو مي گيره .

همين جا از ايشون نه بخاطر نگه داري آيلين به خاطر حق مادري تشكر مي كنم چون براي هميشه مديونشون هستم .

ادامه ۰۰۰

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مرضيه
3 اسفند 89 14:21
سلام مامان آيلين چه ني ني نازي داري اميدوارم تا آخر عمر شاد و سلامت در كنار هم زندگي كنيد. واسه ي منم دعا كن ني ني ام سالم دنيا بياد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلین عسلی می باشد